سفارش تاج گل ترحیم در تهران

تاج گل ارزان ترحیم برای تسلیت

تاج گل ارزان ترحیم با تزیین منحصر به فرد به صورت قلب، دایره ای و بیضی با تزیین گل های آنتریوم، داوودی و پرنده بهشتی در وسط و گل های گلایل در کنار، انواع گل پایه دار دارای پاپیون و ربان های مشکی در پایین بر روی پایه ای یک طبقه چوبی و سبک نصب شده است.
 
دلیل استقبال بالا از سفارش تاج گل ارزان قیمت برای مراسم ختم سادگی و در عین حال سبک و قیمت بسیار مناسب آن نسبت به تعداد گل استفاده شده در آن ها است. که این موضوع با توجه به تامین گل ها از بازار گل و بروز برای ارسال رایگان و جلب رضایت مشتریان برای تیم گل ختمی موفقیت محسوب میشود. از سالهای دور رسم بر این بوده است که آشنایان درجه 2 متوفی برای عرض تسلیت و یا حتی برای عرض تبریک با دستان پر و تحفه ای به عنوان احترام برای بازدید به دیدار هم میرفتند.  در مراسم ختم این هدیه و تحفه در ارسال و سفارش بنر و یا تاج گل ختم خلاصه میشود. سفارش بنر یکی از کارهایست که برای اعلام فوت متوفی بر سردر منزل و یا محل کار وی نصب میشود. اما سفارش بنر بخصوص برای شرکت در مراسم روز اول و سوم گاهی به طول میانجامد و عموما خانواده درجه 1 متوفی در روز اول با تعدا  بسیار بالا تهیه و نصب میکنند. خرید گل عموما برعهده فامیل دورتر و قوم و خویش درجه 2 است. در ضمن قیمت تاج گل ترحیم نسبت به تزیین زیبای آن بسیار به صرفه است.
 
این گل ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر مجالس ختم گویی به استقبال میهمانان آمده اند و شکوه آن باعث التیام سوگوران خواهد بود. از ویژگی های سفارش تاج گل ارزان در تهران و در سایت گل ختمی قابلیت تغییر رنگ ربان از سفید و مشکلی و در صورت درخواست نصب برگه منقش برای درج متن تسلیت و فرستنده تاج هاست. این گل ها مستقیما از بازار گل و روز ارسال خریداری و نصب میشود. به این علت در موقع تحویل در بزرگترین حالت شکوفایی و تازگی قرار دارند و تا سه روز زیبایی و تازگی خود را حفظ خواهد کرد. احترام و در نظر گرفتن آداب همدلی و عرض ادب تنها یک صفت نیست، نتیجه رفتار آگاهانه است.