راهنمای انتخاب و خرید سبد گل تبریک زیبا

 انتخاب یک کادوی مناسب برای هدیه دادن به عزیزان همیشه هم کار ساده‌‌ای نیست. هم باید علائق طرف مقابل را در نظر گرفت، هم قیمت را سبک ‌سنگین کرد و هم در این خیابان‌های شلوغ و برنامه‌های فشرده، زمان زیادی را برای خرید صرف کرد. سبد گل‌ یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی هستند که در سراسر جهان و در میان تمام فرهنگ‌های متفاوت به عنوان هدیه برای مناسبت‌های مختلف انتخاب می‌شوند. استقبال از گل‌ در حدی بوده که تجارت گل با رشد مداوم در تاریخ اقتصاد جهانی روبه‌رو بوده است و خود به صنعتی مستقل و روبه‌رشد تبدیل شده‌است.

 
در ایران نیز استقبال از گل بی‌نظیر است و کاربردهای فراوانی دارد. این اشتیاق به خرید گل بی‌دلیل نیست. کمتر کسی را می‌توان یافت که گل دوست نداشته باشد. ارسال سبد گل به ایران به عنوان هدیه به یک سنت تبدیل شده است. گل سمبلی زیبا برای نشان دادن عواطف و احساسات است. فرد هدیه‌گیرنده احساس خوشایندی از دریافت این هدیه می‌یابد.
 
تهیه و انتخاب آن‌ها ساده بوده و نیازی به صرف وقت زیادی ندارد. می‌توانید به راحتی از سایت‌های خرید آنلاین طرح، نوع و تعداد گل‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و با مشخص کردن تاریخ و ساعت تحویل، هدیه زیبای خود را به هرکجا که مایل هستید، ارسال کنید و عزیزانتان را سرشار از شادمانی کنید.
 
 
سفارش سبد گل تبریک لاکچری در تهران
یک سبد گل که در آستانه تحویل می‌‌شود، احتمالا زیباترین منظره‌ای است که می‌توان دید. چه جشن تولد باشد، چه سالگرد ازدواج و یا خرید خانه‌ای جدید، دریافت یک سبد گل خردمندانه‌ترین هدیه‌ای است عشق و توجه شما را نشان می‌دهد. حتی برای عیادت از مریض نیز  سبد گل مناسب‌ است، چرا که کیفیت و ماندگاری آن بالاتر است و هربار فرد بیمار با دیدن آن، امید و انگیزه می‌یابد و روحیه بهتری پیدا می‌کند. 
 
تحقیقات نشان می‌دهد گل‌ها می‌توانند عواطف و هوشیاری فرد را تحریک کنند، افراد را تحت تاثیر قرار دهند و اعتماد به نفس بیشتری به آن‌ها بدهند. مکان‌هایی که گل در آن‌ها قرار دارد، پالس‌های مثبتی را به اطراف منتقل می‌کنند و آرامش بیشتری در این فضاها احساس می‌شود. گل‌ها در واقع در ساده‌ترین حالت، فضای صمیمانه‌ای ایجاد می‌کنند که احساسات را زنده کرده و حس خوش‌آیندی به وجود می‌آورند. امروزه به لطف دنیای دیجیتال و اینترنت، می‌توانید بدون آن که نگران ترافیک تهران باشید، سبد گل زیبا خود را از طریق سایت‌های اینترنتی انتخاب کنید، و با پیامی صمیمانه آن را سفارش دهید.  کافیست تاریخ و آدرس را دقیق ارسال کنید و به راحتی سبد گل مورد نظر را به هر نقطه از شهر بفرستید.
 
 
انواع سبد گل برای مناسبت های مختلف
همان‌طور که می‌دانید، هر گل معنا و پیامی متفاوت با خود دارد و حسی منحصر به فرد را منتقل می‌کند، هنگام خرید و انتخاب گل‌ها برای هر مناسبتی، بد نیست با معنی آن‌ها نیز آشنا باشید و با توجه به این نکات ظریف، هدیه خود را به یادماندنی کنید. 
 
گل‌ها یکی از زیباترین هدیه‌ها برای مردان و زنان هستند که خاطره آن‌ها تا مدت‌ها با فرد باقی می‌ماند. انتخاب و خرید گل کار ساده‌ای است که خاطره زیبا و ماندگاری از شما در ذهن فرد محبوب‌تان می‌سازد. ممکن است در مناسبت‌های مختلف مانند عروسی، تولد، ولنتاین و غیره، نگران این باشید که چه کادو و هدیه‌ای باید تهیه کنید و سردرگم شوید و یا ندانید که واقعا چه هدیه‌ای برای طرف مقابل مناسب است؛ در چنین شرایطی هدیه دادن یک سبد گل زیبا و شکیل بسیار ایده‌آل است و علاوه بر آنکه حسن سلیقه شما را نشان می‌دهد، در گیرنده نیز حسی از احترام و قدردانی برمی‌انگیزد.
 
سبد گل برای تبریک عروسی
فرض کنید به یک مراسم عروسی دعوت شدید و تصمیم دارید یک هدیه زیبا با خود ببرید، اکثرا افراد فامیل و یا حتی دوستان ترجیح می‌دهند هدایای نقدی به عروس و داماد تقدیم کنند، چرا که انتخاب هدیه‌ای که هم با سلیقه آن‌ها همخوانی داشته باشد و هم کاربردی باشد، بسیار چالش‌برانگیز است. اما شما می‌توانید در کنار این هدیه بسیار مناسب، با انتخاب یک سبد گل شیک و چشم‌نواز هدیه خود را خاص و به‌یادماندنی کنید.
 
مهم نیست که این سبد گل زیبا برای تبریک به چه کسی داده شود، دوست نزدیک و یا فامیل و آشنا، در هر صورت یک هدیه کاملا کلاسیک و رسمی است که شما را فردی خاص و ظریف نشان می‌دهد.
 
بیشترین دورهمی و مهمانی‌هایی که هر فرد در طول زندگی به آن دعوت می‌شود، مراسم تولد است. همانطور که می‌دانید هیچ تولدی بدون هدیه نیست. بنابراین برای بیان احساسات و صمیمت خود و تبریک تولد به فرد مورد نظر باید یک هدیه خاص به همراه داشته باشید.
 
سبد گل برای تبریک تولد، می‌تواند هدیه بی‌نظیری باشد که به تولد عطر و بوی تازگی و طراوت می‌بخشد. انتخاب گل‌های مختلف برای این سبد گل زیبا کاملا به سلیقه شما بستگی دارد و رابطه‌ای که با گیرنده آن دارید و خاطره‌ای که دوست دارید از خود به جای بگذارید. یک راه انتخاب گل‌ها توجه به معنی آنها است، برخی از گل‌هایی که می‌توانید در سبد گل استفاده کنید شامل گل رز (نماد عشق و دوستی)، گل نرگس (نماد نشاط و طراوت)،  گل میخک (نماد تحسین و برازندگی)، گل لیلیوم (نماد نجابت و فروتنی) ، گل ارکیده (نماد معصومیت و پاکی)  و ... است.
 
سبد گل فانتزی و شیک
اگر می‌خواهید یک هدیه منحصر به فرد و خاص به دیگران بدهید، یک سبد گل فانتزی می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. این نوع سبد‌ها معمولا طرح و مدل‌های بسیار متفاوتی دارند و چیدمان گل‌ها و تزئینات آن‌ها بسیار جذاب و بر اساس ترندهای روز است.
 
سبد گل لاکچری و خاص
گل‌ها یکی از با احساس‌ترین هدیه‌ها هستند که می‌توانند نماینده‌ای از عواطف شما برای گیرنده باشند. اگر می‌خواهید به یک فرد خاص هدیه دهید، یا مناسبت خاصی را ماندگار و به‌یادماندنی کنید، یک سبد گل لاکچری انتخاب کنید و برق شادی را در چشمان محبوبتان ببینید. گل‌هایی که در این سبد گل زیبا قرار می‌گیرند، ویژگی‌های خاصی دارند از جمله:
 
مقاومت بالای گل
طول عمر بیشتر
هزینه تولید بیشتر
استفاده گل‌های نایاب و کم‌یاب
البته این نوع سبد‌های خاص نسبت به سبد‌های گل معمولی هزینه بالاتری دارند و اما ارزش و توجه خاص شما را به گیرنده منتقل می‌کنند و مطمئنا هرگز تصویر جذاب و درخشان آن‌ها از ذهن گیرنده پاک نخواهد شد.
 
سبد گل رز قرمز
 محبوبیت این گل قدمتی طولانی دارد. این گل به معنای زیبایی و عشق شناخته می‌شود. می‌توانید با انتخاب سبد گل رز احساسات عاشقانه خود را به طرف مقابل هدیه کنید. این گل را می‌توانید به نسبت رنگ‌های مختلف آن برای هدیه تولد... هدیه روز ولنتاین یا به عنوان دسته گلی برای تبریک ازدواج و عروسی خریداری نمایید. به طور مثال رز سفید نماد پاکی و جوانی است. رز زرد نمادی از دوستی و شادی و رز قرمز عشق و احساسات عاشقانه را به نمایش می‌گذارد.   
 
میخک را برای سرزندگی و عشق مثال می‌زنند. میخک می‌تواند زیبایی سبدگل‌ها را دو چندان نماید. این گل نیز همچون داوودی در تمام فصول یافت می‌شود و قیمت مناسبی دارد. می‌توان از گل میخک  در سبد گل‌های زیبا برای تولد نوزاد و یا تبریک خانه جدید استفاده کرد.